Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až mě jednou za všechny moje lumpárničky zavřou, tak si tu Celetnou pověsím v cele. To muselo bejt focený ve 4am...

A protože jsem málem králem, tak jsem po ní ve snu málem kráčel :-)

(zdroj: Jiří Korn -- to aby mne Karel pode mnou z moci úřední nevymazal) ;-D

0 0
možnosti
Foto

Noční Celetná s barevným odrazem ve stružce...super :)

0 0
možnosti
Foto

Ta první fotka má úžasnou kompozici. Karma R^

0 0
možnosti
OD

A to byste teprve koukala, co je pod ní. Objem sklepů a románských přízemí se skoro rovná objemu budov nad povrchem. Nezapomeňte, že díky Václavu I. kráčíte o pár metrů výše, než když tudy kvačil Václav kníže. U černého slunce je v podzemí celý palác.

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem v podzemí kousek vedle, v Dlouhé ulici... je to dokonalý! I pod radnicí na Staromáku jsou sklepení. Mám ráda tyhle "tajné" chodby. Jojo, Praha se navýšila o patro výš :-) Děkuju za hezký komentář, ještě důkladněji podzemí prozkoumám.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS