Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Vy umíte nejen poutavě psát, ale i pěkně fotografovat. Díky.:-)

3 0
možnosti
Foto

Soničko 😍😊 já moc děkuju za taková milá slova 🌹 Mě to tak baví, Praha a všechno kolem ní. 🥰 Hezký večer přeju 🙋

0 0
možnosti
LK

Ano. Klášter je nádherná budova. Snad jen drobná faktická poznámka. Paní Monica, i kdyby platil R-U právní řád, by nebyla hraběnkou. Paní Monica je dcera pana Dujky a paní Eleonory Dujkové (rozené Bubna Litic), tj. je rozená Dujková, později provdaná Šebová. Jméno na Bubna-Litic si matrikově změnila. Jinak je dcerou pana Dujky, který sám nepocházel z šlechtického rodu, navíc se později provdala také za nešlechtice.

1 0
možnosti
Foto

Hezký večer Láďo 🙂...moc děkuju za upřesnění.. já jsem si pak večer po prohlídce kláštera zjišťovala o rodu Bubna Litic co se dalo, protože mě to tak moc zaujalo a paní Monica byla vážně úžasná! 😍 Četla jsem, že jejich šlechtický rod užíval titul hrabě, hraběnka. Její matka Eleonora hraběnka byla, tak jsem si asi mylně myslela, že i její děti, tedy i Monica je hraběnkou. 😊 V jednom rozhovoru říkala, že se vrátila ke svému rodnému příjmení právě proto, aby mělo větší váhu při osvětě beuronského umění. Kostel i klášter.. nádhera veliká 💕 Hezký večer 🌟

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS