Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné fotky i text, jen, prosím, opravte klenotami... na klenoty

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, jste hodná :-) Já jsem měla původně klenoty, pak jsem zaváhala, opravila na klenotami a to je blbost :-) Opraveno;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 353x
Praha je od malička můj domov, první krůčky jsem na Starém Městě udělala a mým velkým snem je jednou se do styrobylého centra přestěhovat zpátky. A sny se plní, když si je hodně přeješ... Praha je nejkrásnější město na světě. Tolik mě baví procházet se jejími uličkami, rozhlížet se kolem sebe, zakopávat při tom o kočičí hlavy, vnímat její historii a odkrývat pořád nová tajemství. A že jich Praha má. Tak ráda fotím její šarm vyprávím o jejích a legendách. Nepřestane mě nikdy bavit. Praha prostě umí obejmout a nepustit. Vítejte a projděte se Prahou s Klárou. :-)

 

Seznam rubrik